Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Χέι Μίστερ

Αφήνω την πχοιότητα κατά μέρους για λίγο και κάνω στροφή στη λαϊκή σοφία, να μιλήσω και εγώ τη γλώσσα του πτωχού λαού! Πολλοί έχουν ομιλήσει περί χυδαιότητας. Λίγοι όμως πέτυχαν... Φευ! Ξέρεις εσύ... Κυριακάτικα στο DownTown με έβγαλες απ' τα ρούχα μου!
 

Αγοράκι μου... Mister μου...

Let's talk λίγο about προκλητικότητα... Οι ετεροφυλόφιλοι κάνουν καθημερινώς come out, δηλαδή εκδηλώνουν την σεξουαλικότητά τους. Όταν μια γυναίκα λέει “Πάω σπίτι μου, με περιμένει ο άντρας μου” αυτό ισούται με το να κρατάει χέρι με τον σύντροφό της ή να φιληθεί σε δημόσιο χώρο. Με την ίδια λογική, όταν ένας άντρας σφυρά -κλέφτικα στην Κύπρο- όταν βλέπει μια γυναίκα να περνά, ή όταν λέει “Ίντα μ&!ναρος” εκδηλώνει την σεξουαλικότητά του. Αλλά φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό...

Γιατί ρε άτιμη κοινωνία ο γκέι να μην μπορεί ούτε να το πει ούτε να το κάνει; Όχι, οι γκέι δεν έχουν δικαίωμα να κάνουν τέτοια πράγματα! Διατί; Ομοφοβία η απάντηση σε όλες τις ερωτήσεις. Η ομοφοβία είναι μισαλλοδοξία, τα 'παμε κι άλλες φορές, μην επαναλαμβανόμαστε... Δεν είναι καινούριο φρούτο! Αυτά τα “ο καθένας στο κρεβάτι του κάνει ό,τι θέλει αρκεί να μην με ενοχλεί” εγώ δεν τα σηκώνω εν έτει 2016! Το παρακάναμε! Η κάθε καρυδιάς καρύδι έχει κι άποψη για την σεξουαλικότητα, για τον Νότη και τον Αρναούτογλου μιλάω εν προκειμένω Χάρη μου. Μην ξεχάσω ΚΑΙ την Χατζηβασιλείου! Πρόσεξε, δεν είπε ποτέ κανείς ότι θέλει να απαγορεύσει στους ετεροφυλόφιλους να φιλιούνται δημόσια αλλά οι προαναφερθέντες εμμέσως πλην σαφώς το λένε, το ζητάνε, για τους ομοφυλόφιλους. Μου γίνατε όλοι Πούτιν κι Άνθιμοι ξαφνικά!

Όπως λέει και η σοφή λαϊκή ρήση “Ένα Σύμφωνο δεν φέρνει την άνοιξη”. Μόνο οι άντρες, οι άντρακλες, οι Νότηδες δηλαδή, μπορούν να είναι αισχροί αλλά εκτός κατηγοριών, γιατί έτσι είναι οι άντρες -αποφασίσαμε στην Ανατολίτισσα Κύπρο. Ενοχλείται ο Χ γιατί ένας τύπος στο μπαρ τον scanάρει... Απορώ (και εξίσταμαι), δεν βγαίνει έξω συχνά; Δεν βλέπει πώς έχει καταντήσει αγορά -κρεάτων- η κοινωνική ζωή; Άμπα τζαι δει σε άντρας πέντε λεπτά, λυσσιά σε! Κάτσε ρε αγοράκι μου... Τί είναι αυτά; Μην ρίχνουμε το επίπεδο μας σε επίπεδα Λιάγκα!

Δεν σας εξήγησε η μαμά πώς γίνονται αυτά τα πράγματα; Καταρχάς, όσο κι αν αρνείται κοτζάμ κοινωνία να το παραδεχτεί, ο γκέι με γκέι σμίγει (γενικός κανών)! Όσο στρέιτ κι αν δηλώνεις άμα σου αρέσει ο άντρας, στρέιτ δεν είσαι. Να κάνω την παρομοίωση με παζλ; Με μαγνήτες; Μπούχτισα και με τις παρομοιώσεις με τα παγωτά, τη σοκολάτα και τη βανίλια! Ας μιλήσουμε για κάτι πιο μάτσο, ηλεκτρολογικά. Δεν μπορείς να βάλεις μια λάμπα LED με δίπολη βάση σε βιδωτό αμπαζούρ! Δεν γίνεται, είναι αδύνατον, ιτς ιμπόσιμπολ! Και οι γκέι έχουν στάνταρτς και δεν την πέφτουν όπου να 'ναι! Η σεξομανία και η σεξουαλικοποίηση ισχύει παντού και πάντοτε.

ΥΓ. Προς υπεράσπιση του Μίστερ Κύπρου απορρίπτει το χυδαίο και προκλητικό ακόμα και στο φλερτ και στις γυναίκες. Αλλά κάποια πράγματα οφείλουν να αναθεωρηθούν... Καλώς ή κακώς οι κάτοχοι τίτλων (ακόμα και των πιο σαχλών τύπου Μις Μπύρα ή Μίστερ Οδοντόκρεμα) είναι φορείς (Ριαρ μου) ιδεών και αξιών (sic, sick). Αλλά ας μην αναπαράγουμε στερεότυπα, για το καλό μας και τη νοημοσύνη μας που αργοπεθαίνει.

ΥΓ.2 Αφού το ρίξαμε το επίπεδο... Ας το χαρούμε κιόλας! Τί να κάνει άραγε η Βιβή; #πόσοtrashναντέξω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου