Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018

Λειτουργία με ει

Η ώρα είναι 6.
Χτυπά η καμπάνα
Η καρδιά μου γρηγορότερα.
Ο λαιμός μου είναι ξηρός
Μαζεύτηκαν μικρόβια και σκέψεις.
Παίρνω φάρμακα
Μα δεν υπάρχουν φάρμακα για τα απλά τα πράγματα...
Το μυαλό μου, στροφάρει επικίνδυνα
Σαν ένας ανεξέλεγκτος οδηγός
Σε μια άγνωστη στροφή.
Χίλια παρακάλια στο υπερπέραν να μου περάσει γρήγορα,
Προσευχή το λένε οι πιστοί.
Θωμάς ο νεότερος

Κανιβαλίζομαι μέσα μου
Τρώω κομμάτια του εαυτού μου
Τρώγομαι
Όχι από πείνα, από λαιμαργία 
Έντεχνη
Ψιφηδωτή
Εμφυαλομένη
Του μουσείου, του κουτιού
Χρειάζομαι μετάγγιση ενθουσιασμού
Έχω ενθουσιασμό ρέζους αρνητικό
Εις γνώσιν σας.
Στα γενέθλια μου θα ετοιμάσω κόλυβα
Τόσο καλά.

Ξημερώνει και το φως τούτο με αγχώνει
Πώς αλλάζει ο ουρανός χρώμα κάθε λεπτό
Και εμείς είμαστε ακόμα ίδιοι.
Ξημερώνει γιατί το σκοτάδι μας τελείωσε
Σε λίγο πάλι

Και πάλι
Τούτη η καμπάνα.
Σήμαντρο
Ξαναπες μου τις δέκα εντολές
Μετρώ και βρίσκω μια παραπάνω
Ζητώ διευκρινίσεις
Τα βρίσκουμε
Και εσύ το παίζεις Θεός
Μα σου λείπει το φωτοστέφανο.
 
 
 
Άλλα δημοσιευμένα ποιήματα: Δημοκρασία, Ποίημα σε μορφή email (προσωπικό ιστολόγιο), Άτιτλο και Τελείες χωρίς έλεος (στο ιστολόγιο των εκδόσεων Straw Dogs)
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου