Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Μουσείο Στρατιωτικής Ιστορίας

Περπατούσα αμέριμνος στην οδό Βύρωνος και ξαφνικά βλέπω το νέο μουσείο της Λευκωσίας. Όχι το αρχαιολογικό, αυτό αργεί ακόμα. Το Στρατιωτικό! Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάς για σχοινί, έτσι λέει η παροιμία. Στρατιωτικό Μουσείο, Μουσείο Πολέμου, στην Κύπρο. Αδιανόητο για μένα. 23/01/2018.

Έγινε ο στρατός κι ο πόλεμος πολιτισμός!
Ορμάτε παλικάρια μου
Λήξαμε αγάπη μου, λήξαμε
Η Δύση έληξε, η Δύση έδυσε
Στρατοστητική δυσλειτουργία
Η Μακεδονία είναι Ναπολεόντεια
Ο ξανθός Ελληναράς και τα γκρίζα λυκάκια ζουν
Και εμείς χαμπάρι.
Πατριδοκάπηλοι
Αρχαιοκάπηλοι της πυρίτιδας

Να λέει άραγε η επιγραφή
Ότι με τούτα τα μαραφέτια
Μπήκατε σαν Εφιάλτες
Και μοιράσατε τη χώρα μου στα δύο;
Είστε ορθόδοξοι βάρβαροι
Και εγώ ο αιρετικός.
Χτίζετε καριέρα στο μίσος, τον πόνο, τον φόνο
Δεν είστε θεοί
Δεν ξέρω τι είστε αλλά
Δυστυχώς είστε.
Είμαι όμως και εγώ
Είμαι πρόσφυγας από πατέρα
Είμαι ορφανός από Ειρήνη
Είμαι εδώ.
Εσύ;






Άλλα δημοσιευμένα ποιήματα: Δημοκρασία, Ποίημα σε μορφή email, Λειτουργία με ει, Απογαλακτισμός, Halil (στο προσωπικό μου ιστολόγιο) Άτιτλο και Τελείες χωρίς έλεος (στο ιστολόγιο των εκδόσεων Straw Dogs)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου